Från och med 16 februari 2018, är det avtal om fiberinstallation du skrivit med oss på Telenor överlåtet till Stadsnätsbolaget Sverige AB.

Det innebär att din villafiberinstallation planeras av Stadsnätsbolaget och du kommer att få information kontinuerligt om processen av dem.

Vad gäller dina valda Bredbands- eller TV-tjänster har inget förändrats. Vi på Telenor/Bredbandsbolaget kommer tillhandahålla de tjänster du beställt och till samma pris. När installationen är klar, kommer vi att ansvara för din tjänst och vara din huvudsakliga kontakt för service och frågor. Du som beställt tjänster av Telenor/Bredbandsbolaget kommer att få en router och TV-box via närmaste postombud i samband med driftsättning. För dig som enbart köpt installation kommer du kunna välja internetleverantör via Öppna Stadsnät Sverige AB (www.oppnastadsnat.se).

Har du ytterligare frågor om detta är du välkommen att kontakta Bredbandsbolagets kundservice på 08-525 029 77 gällande avtal och dina valda Bredbands- och TV-tjänster. Du kan också kontakta Stadsnätsbolaget Sverige ABs kundservice på telefonnummer 010-492 71 00 om du har frågor gällande installation och leverans.

Vänliga Hälsningar

Telenor/Bredbandsbolaget och Stadsnätsbolaget Sverige AB